Regulamin sprzedaży
Sklep
Sklep internetowy działający pod adresem www.tiptop.pl prowadzony jest przez firmę
TIP TOP SP. Z O.O.
- Bartycka 26 paw. 43c
00-716 Warszawa
NIP: 5213187290
E-mail:
salon@tiptop.pl
Telefon stacjonarny
+48 22 891 13 42
Dział Sprzedaży
+48 22 891 13 42
+48 509 202 502
+48 501 454 155
Godziny działania sklepu
pon-pt 10:00 – 18:00,
soboty 10:00 – 15:00
Warunki realizacji zamówienia
- Klientem sklepu tiptop.pl mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej tiptop.pl Klient składa zamówienie, wskazując na produkt, którym jest zainteresowany i konfiugurując go według własnego życzenia w ramach dostepnych opcji konfiguratora. Wybrany i skonfigurowany produkt zostaje zamówiony za pomocą opcji „DO KOSZYKA”, a następnie w części „ZAMÓWIENIE”, wskazuje adres odbioru i płatności za zamówienie.
- Aby dokonać zakupów w Sklepie Internetowym tiptop.pl nie jest potrzebna rejestracja
- Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym tiptop.pl
- W zamówieniu, Klient wskazuje:
- zamawiany towar lub towary, jego(ich) konfigurację i ilość sztuk
- adres, na jaki ma być dostarczony towar
- uwagi: np. adres na jaki ma zostać wystawiona faktura, specjalne warunki zamówienia etc.
- sposób płatności
- Dane kontaktowe: numery telefonów, faxu i email
- Po złożeniu zamówienia generowany jest unikatowy NUMER ZAMÓWIENIA, który w jednoznaczny sposób identyfikuje zamówienie. Numer ten jest niezbędny do dokonania płatności za zamówiony towar oraz jest pomocny w kontaktach z Działem Obsługi Klienta
- Klient ma możliwość złożenia zamówienia na większą ilość towaru (zamówienia hurtowe powyżej 20 szt.) tylko po wcześniejszej konsultacji z Działem Obsługi Klienta tiptop.pl telefonicznie (tel. +48 52 322 40 11) bądź mailowo pod adresem: biuro@tiptop.pl.
- Dostawa zamówionego towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, kiedy zamawiany towar znajduje się w magazynie Sklepu Internetowego tiptop.pl oraz możliwa jest wybrana przez Klienta konfiguracja (warunki techniczne)
- Zamówienie jest realizowane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili otrzymania płatności na konto Sklepu Internetowego tiptop.pl i skutecznym potwierdzeniu zamówienia u Klienta
- Sklep Internetowy tiptop.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
- W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem Klienta lub niemożliwością wykonania wybranej konfiguracji, Sklep Internetowy tiptop.pl wysyła do Klienta wiadomość, na adres email Klienta, wskazany w formularzu zamówieniowym lub dzwoni na podany w zamówieniu numer telefonu kontaktowego, z informacją, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie przez Klienta decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie zamówienia.
- Klient, w sytuacji opisanej w poprzednim punkcie, w zależności od sytuacji może:
- wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia
- podzielić zamówienie na mniejsze transze
- wyrazić zgodę na modyfikację konfiguracji zamówionych towarów
- W przypadku podzielenia zamówienia spowodowanego brakiem produktów w magazynie, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych zamówień powstałych z podzielenia zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep internetowy tiptop.pl.
- W sytuacji niemożliwości skontaktowania z Klientem lub braku odpowiedzi w terminie 48 godzin, co do dalszego postępowania w sprawie zamówienia, Sklep Internetowy tiptop.pl w zależności od sytuacji może:
- zrealizować zamówienie Klienta w całości z wydłużeniem czasu dostawy
- zrealizować zamówienie Klienta w całości po podzieleniu zamówienia na kilka zamówień według czasu dostępności towaru i według swego uznania
- zrealizować zamówienie Klienta częściowo i dostarczyć towar, który jest w momencie realizacji zamówienia dostępny w Magazynie Centralnym, a pozostałą część zamówienia anulować
- anulować zamówienie Klienta w całości.
- Sklep Internetowy tiptop.pl zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
- z przyczyn technicznych w złożonym zamówieniu pojawią się błędy mogące narazić na stratę Zamawiającego bądź Sklep Internetowy tiptop.pl
- Dział Obsługi Klienta nie otrzyma potwierdzenia ostatecznej wersji zamówienia.
- Sklep Internetowy tiptop.pl z przyczyn nie zależnych od siebie nie będzie mógł zrealizować zamówienia
Ceny
- Sklep Internetowy tiptop.pl zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie tiptop.pl i oferuje towary znajdujące się w bazie sklepu, za pośrednictwem Internetu
- Ceny na stronie Sklepu Internetowego Tiptop.pl:
- Są cenami netto i podawane są w złotych polskich
- zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego tiptop.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia przez Klienta
- W przypadku zmiany konfiguracji danego produktu po złożeniu zamówienia Sklep Tiptop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany ceny
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie Tiptop.pl, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności
- Sklep Internetowy Tiptop.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco i bez uprzedzenia zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.
- W przypadku zmiany ceny spowodowanej zmianą konfiguracji Klient zostanie uprzedzony o tym fakcie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia
Modyfikacja zamówienia
- Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać, do momentu przystąpienia do realizacji zamówienia.
- Ponieważ produkty w sklepie Tiptop.pl produkowane są na indywidualne zlecenie Klienta nie ma możliwości anulowania lub zmiany zamówienia po rozpoczęciu procesu produkcyjnego
Zmian można dokonać wyłącznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Tiptop.pl telefonicznie Telefon stacjonarny +48 22 891 13 42 Dział Sprzedaży +48 22 891 13 42 Dział sprzedaży +48 509 202 502 Tel : +48 501 454 155
- bądź mailowo: salon@tiptop.pl
- Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości zamówienia. Jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry to zwrot należności nastąpi na konto Klienta, z którego płatność została dokonana w ciągu 14 dni roboczych. Jeżeli Klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym
- Każda zmiana w złożonym zamówieniu musi być potwierdzona przez Klienta podpisem na „Potwierdzeniu Zamówienia” i przesłana faxem albo e-mailem do Działu Obsługi Klienta.
Dostawa
- Czas realizacji zamówienia określany jest indywidualnie dla każdego klienta. Czas realizacji zależy od typu zamawianego towaru, koloru, rodzaju szyb itp. Informację o czasie realizacji widoczna jest na „Potwierdzeniu zamówienia”.
- Czas wysłania zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, od momentu wyprodukowania danego zamówienia.
- Dostawa zamówionego towaru do klienta odbywa się przy użyciu samochodów dostawczych Sklepu Internetowego tiptop.pl bądź firmy spedycyjnej.
- Zamówienie będzie dostarczone pod wskazany w formularzu zamówieniowym adres pocztowy.
- Ze względu na wielkość i wagę produktów Klient musi zapewnić rozładunek na miejscu dostawy w uzgodnieniu z Działem Obsługi Klienta.
- Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru osobiście – bezpośrednio w sklepie stacjonarnym (po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z Działem Obsługi Klienta)
- Koszt dostawy jest określony w części „TWÓJ KOSZYK”
Płatności
- Zapłaty za towar, który ma być dostarczony można dokonać osobiście gotówką, kartą, przelewem bankowym, przelewem elektronicznym lub przekazem pocztowym
- Płatności można dokonać: Przelewem na wskazane konto:
- Santander :031500127212127003 44370000
- Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym www.tiptop.pl i wpływie zaliczki (określonej przez Biuro Obsługi Klienta) na konto tiptop.pl
- Płatność za zamówione towary i usługę transportową należy dokonać minimum 7 dni przed planowanym dniem dostawy. Przez płatność rozumie się wpływ pieniędzy na rachunek bankowy sklepu tiptop.pl lub wpłatę pieniędzy w kasie w siedzibie firmy.
Gwarancja i reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym tiptop.pl podlegają wymianie, jeśli:
- posiadają wady fabryczne
- zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu
- towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu
- Towary zakupione w Sklepie Internetowym tiptop.pl nie podlegają wymianie, jeśli:
- posiadają różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.)
- montaż produktu nie był przeprowadzony przez profesjonalną ekipę monterską (Klient nie posiada pisemnej gwarancji na montaż od ekipy montażowej)
- zostały uszkodzone mechanicznie w trakcie nieprawidłowego montażu lub użytkowania
- zostały uszkodzone wskutek długotrwałego działania czynników jak wilgoć, nasłonecznienie etc.
- nie były poddawane właściwej okresowej konserwacji
- W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient ma do wyboru dwa sposoby reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
- Klient ma możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy jakim jest Sklep Internetowytiptop.pl;
- skorzystanie z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a Sklep Internetowy tiptop.pl jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu Internetowegotiptop.pl . Sklep Internetowy tiptop.pl nie ma prawa odmówienia w pośredniczeniu przy procedurze gwarancyjnej
- Sklep Internetowy tiptop.pl w ciągu 30 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia
- Warunkiem koniecznym, aby Sklep Internetowy tiptop.pl rozpatrzył reklamację jest:
- dostarczenie do Działu Obsługi Klienta dokumentacji reklamowanego towaru (opisu, zdjęć, filmu itp) wraz z fakturą i jeśli nastąpił zwrot – dokumentem zwrotu / reklamacji
- posiadanie przez towar wad fabrycznych.
- W przypadku odesłania reklamacji drobnych elementów za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ (paczka ekonomiczna) Sklep Internetowy tiptop.pl zwróci należności za przesyłkę. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego klienta.
- Reklamacje można również składać w sklepie stacjonarnym.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy tiptop.pl dokona niezbędnej naprawy produktu, lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeśli Klient wyrazi taką wolę – Sklep Internetowy tiptop.pl zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 30 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy tiptop.pl określi nowy termin realizacji naprawy/produkcji nowego produktu.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 1 roku od daty zakupu o ile w ciągu miesiąca od momentu stwierdzenia niezgodności towaru zawiadomi Sklep Internetowy tiptop.pl
Dane osobowe
- Dokonując zakupów w Sklepie Internetowymtiptop.pl .pl Klient wyraża jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu Internetowego tiptop.pl oraz na ich przetwarzanie do celów marketingowych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodne z ww. Ustawą, Klienci Sklepu internetowego tiptop.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
- Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Sklep Internetowy tiptop.pl
- Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu Internetowego tiptop.pl nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
- Zaprzestanie przechowywania danych osobowych odbiorców przesyłek następuje po dostarczeniu przesyłki, po rozpatrzeniu reklamacji, bądź po upływie terminu w jakim reklamacja może być rozpatrzona, chyba że Klient wyrazi zgodę na zachowanie przez tiptop.pl jego danych osobowych po upływie wyżej wymienionych terminów.
Postanowienia końcowe
- Obecność produktu i jego konfiguratora w cenniku Sklepu Internetowego tiptop.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.
- Konfigurator produktu umożliwia wybranie konfiguracji, jednak z przyczyn technicznych nie wszystkie wybrane przez Klienta konfiguracje mogą zostać zrealizowane – w takim wypadku Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie w trakcie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy tiptop.pl
- Sklep Internetowy tiptop.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez serwery pocztowe przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta w zamówieniu oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta (filtry antyspamowe).
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym tiptop.pl Aby uniknąć takich sytuacji istnieje możliwość otrzymania próbnika kolorów – w tej sprawie prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tiptop.pl
- Sklep Internetowy Tiptop.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. zdjęć, cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia przez Sklep Internetowy Tiptop.pl
- Ceny podane w Sklepie Internetowym tiptop.pl są ważne tylko w ofercie internetowej (nie obowiązują w sklepach stacjonarnych) i nie podlegają dodatkowym rabatom, które mogą w danym czasie obowiązywać w sklepach stacjonarnych.
- Towary zakupione za pośrednictwem Sklepu Internetowego Tiptop.pl nie podlegają zwrotowi. Towary te są produkowane w pojedynczych egzemplarzach i według indywidualnych ustaleń z klientem (produkcja dedykowana dla zamawiającego). Z tego względu towary nie podlegają przepisom mówiącym o możliwości zwrócenia towarów zamówionych przez internet w ciągu 10 dni od daty zakupu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy Tiptop.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 wrzesnia 2011.
- Sklep Internetowy tiptop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków i Zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie http://www. Tiptop.pl
- Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać na tle wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby firmy Tiptop.pl Sp. z o.o.